Jumaat, 6 November 2009

MAJLIS RUMAH TERBUKA CUEPACS PERAK BERSEMPENA AIDILFITRI DAN DEEPAVALI 2009




Cuepacs Negeri Perak akan mengadakan Majlis Rumah Terbuka Cuepacs Perak bersempena dengan Hari Raya Aidilfitri dan Deepavali 2009.
Program ini dikelolakan oleh Bahagian Wanita Cuepacs Perak.

TARIKH : 11.11.2009

HARI : RABU

JAM : 8.00 Malam

TEMPAT : DEWAN BANDARAYA IPOH ( Di hadapan Stesen Keretapi Ipoh )

PAKAIAN : Baju Cuepacs dan Baju Batik

Pengerusi dan Ahli Jawatankuasa Cuepacs Negeri Perak menjemput semua ahli Gabungan Cuepacs Perak hadir dengan menghantar sekurang-kurangnya 20 orang wakil ke Majlis tersebut.


Tiada bayaran dikenakan.

Aktiviti :

Jamuan Makan

Cabutan Bertuah

Majlis Ramah Mesra dengan exco Kerajaan Negeri Perak, Exco Cuepacs
Kebangsaan dan Ahli Gabungan Cuepacs.

1 ulasan:

  1. alhamdulilah..syukur saya panjatkan kepada ilahi dengan izinnya cuepacs perak berjaya mengadakan majlis rumah terbuka.yang amat dikesalkan betul ke semua jawatankuasa bahagian yang menjemput...??? terpanggil saya apabila tiada sepucuk surat pun yang sampai ke tangan saya oleh pengerusi bahagian....tak pe lah saya bukan nya vvip bagi pengerusi kita...vvip nya sesorang individu bagi beliau adalah apabila nak adakan mesyuarat agong tahun depan...saya paham permainan beliau...baiklah saya minta diri dulu...kalau anda baca ulasan ini pikir pikir la...

    BalasPadam