Rabu, 15 Julai 2009

UCAPAN RIBUAN TERIMA KASIH DARI PENGERUSI CUEPACS PERAK



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah, bersyukur kita ke hadrat Allah Subahanu Wataala dengan limpah rahmat dan izin Nya Majlis Makan Malam Cuepacs Perak dan Mesyuarat Kongres Cuepacs Malaysia telah dilaksanakan dengan cemerlang sekali.
Terima kasih kepada Cuepacs Pusat kerana memberi kepercayaan kepada Cuepacs Negeri Perak untuk menjadi tuan rumah pada kali ini.

Disini saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada YAB Dato' Seri Dr. Zambry Abdul Kadir Menteri Besar Perak di atas komitmen dan kerjasama yang telah diberikan oleh YAB kepada pihak Cuepacs khususnya Cuepacs Bahagian Perak dan amnya Cuepacs Malaysia terutama bagi menjayakan Mesyuarat Cuepacs SeMalaysia di Bilik Mesyuarat Utama dan juga Majlis Makan Malam dimana YAB Dato' telah bermurah hati memberikan segala kemudahan Dewan Bankuet ini dan juga dewan Mesyuarat serta peruntukan yang lainnya secara FOC.
Saya berharap kerjasama ini akan berterusan sehingga bila-bila masa sahaja diantara pihak Cuepacs dan juga Kerajaan Negeri serta menjalin hubungan baik diantara kedua belah pihak.

Saya juga merakamkamkan jutaan terima kasih kepada Yang Berhormat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak Dato' Dr. Abdul Rahman B. Hashim dan Yg. Bhg. Dato' Bandar Ipoh Dato' Haji Roshidi Bin Haji Hashim yang mana telah memberikan segala kerjasama kepada Cuepacs Malaysia.

Ucapan terima kasih juga saya ucapkan kepada Ketua Polis Perak Yang Berbahagia Datuk Zulkefli B. Abdullah yang mana telah memberikan kerjasama untuk menjamin keselamatan para delegasi yang berada di Bandaraya Ipoh selama tiga hari.

Perhargaan yang tak terhingga juga saya tujukan kepada :

1. Yang Dikasihi Saudara Omar Bin Osman Presiden Cuepacs Malaysia
2. Ketua-ketua Jabatan Negeri dan Persekutuan
3. Pengarah Kastam Negeri Perak
Yang Berbahagia Dato' Dzulkarnaim Bin Abdul Rahman
4. Pengarah Penyiaran - RTM Perak Fm
5. Pengerusi Majlis Tindakan Pelancungan Negeri Perak
6. Ahli-ahli Majlis Kerja Tertinggi Cuepacs Malaysia
7. Ahli-ahli Majlis Kongres Cuepacs
8. Ahli-ahli Jawatankuasa Cuepacs Bahagian Perak
9. Presiden-presiden Kesatuan Sekerja Semenanjung Malaysia, Sabah Dan Sarawak
10. Ahli-ahli Kesatuan dan Warga Perkhidatan Awam Malaysia
11. Kakitangan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perak
12. Wartawan Media Masa dan Blogger-blogger
13. Semua yang terlibat dalam merancang dan melaksanakan Majlis Makan Malam dan Mesyuarat Kongres
Cuepacs SeMalaysia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan